Tyhjä_baari2_(kopio).jpg

Hyvä tuote tarvitsee vain hyvän tarinan

Me teemme töitä asiakkaillemme juuri sillä porukalla joita kyseinen toimeksianto edellyttää, emme kaikki istu samassa konttorissa, emme edes samassa maassa. Asiakkaidemme kannalta sillä ei tosin ole mitään merkitystä, tai no ehkä sillä on vaikutusta työmme hintaan.

Mainosala on nykyään pirstaloitunut pieniin palasiin ja erilaisia tekijöitä ja jonkun siivun osaajia tuntuu riittävän. Yksi firma väsää teknisesti laadukkaita verkkosivuja, joku toinen markkinoinnin automaatiota tai vannoon Googlen nimeen. Kyllä mekin niihin uskomme, mutta me uskomme ennen kaikkea tuotteeseen ja tarinaan, ilman hyvää tuotetta ei synny hyvää tarinaa.

Me ajattelemme, että tuotteella on eniten merkitystä sen mahdolliseen markkinamenestykseen. Me olemme kiinnostuneet sellaisista tuotteista millä on oikeasti potentiaalia, ja jos siihen uskoo asiakkaamme ja saa myös meidät uskomaan, niin silloin siitä voi syntyä jotain hyvää.

Itse asiassa menestyvä tuote tai palvelu voi syntyä jo silloin kun siitä on vasta olemassa hyvä tarina mikä kiinnostaa ihmisiä.

Me etsimme asiakkaita joilla on kiinnostusta ja uskallusta synnyttää menestystarinoita yhdessä meidän kanssa.